Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Klub Avon

pozwala na kupowanie produktów kosmetycznych firmy Avon w niższych cenach. Zostań konsultantką już dziś. Dla nowych osób Avon przygotował pakiet powitalny oraz zniżki od 15 % do 45 % na wszystkie kupowane przez Ciebie produkty. Jeżeli jesteś wierną miłośniczką ich produktów, możesz cieszyć się nimi za niższą cenę, a dodatkowo dzięki bezpłatnym katalogom rozdawanym znajomym polecać je także innym osobom. Nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc lub za określoną kwotę.

wtorek, 9 lipca 2013

,,Lato w kuchni Pięciu Przemian” Anna Czelej

Wydawnictwo: Illuminatio
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 224
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Matras, Illuminatio

Książki kulinarne uwielbiam. Z racji czytanej niedawno przeze mnie pozycji na temat Pięciu Przemian nie mogłam się doczekać, kiedy na rynku pojawi się 2 część cyklu, a dokładnie ,,Lato w kuchni Pięciu Przemian” Anny Czelej. Tym bardziej się ucieszyłam, gdy spostrzegłam, że prawie cała książka zawiera przepisy, i to jakie !

,,Lato to Przemiana Ognia, energetyczna natura Yang, żywiołowa czerwień i smak gorzki, zaś na poziomie emocji to radość życia, witalność, kreatywność i serdeczność, które śmiało możesz wykorzystać także w kuchni” 1

Uwielbiam lato za różnorodność warzyw i owoców sezonowych, na przetworzenie których w recenzowanej przeze mnie pozycji znajdziemy ciekawe przepisy. Książka została podzielona na kilka działów : zupy, surówki i sałatki, dania ciepłe, warzywa, przekąski i dodatki, desery oraz przetwory – wszystkie na tą porę roku. Muszę przyznać, że takiego zbioru dań wegetariańskich i bezglutenowych dawno nie widziałam.
Coś czuję, że czeka mnie wiele godzin spędzonych w kuchni razem z pozycją Anny Czelej.  Mówię to najzupełniej poważnie – z całej książki znam jedynie mizerię, leczo i paprykę faszerowaną. Same dania, prezentujące się jedne lepiej, drugie gorzej, zachęcają już do skosztowania tych wszystkich cudności, znajdujących się w książce.

Na końcu znajduje się alfabetyczny spis treści, obok odpowiednich dań znajduje się symbol oznaczający potrawy bezglutenowe. Według mnie jest to bardzo dobry pomysł, ponieważ dzięki temu czytelnik szybko się odnajdzie. Razem znajduje się ok. 100 dań, więc uważam, że cena za jej nabycie (34,90zł) nie jest zbyt wygórowana.

W tym cyklu dotychczas ukazała się ,,Wiosna w kuchni Pięciu Przemian”, którą mam zamiar, jak najszybciej upolować, a pojawi się jeszcze jesień i zima. Marzy mi się zebranie całej serii, która zasili kulinarną część mojej biblioteczki.

,,Lato w kuchni Pięciu Przemian” to pozycja doskonała dla wszystkich miłośników kulinariów, nie tylko tych interesujących się Pięcioma Przemianami. Ja się z nią zapoznałam i nie żałuję. Ładne, proste wydanie przypadła mi do gustu.

Moja ocena : 8/10

1. Tekst z okładki.

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu



8 komentarzy:

  1. książeczki już doszły
    bardzo dziękuję,
    wieczorkiem uzupełnię ostatni post o informację o tym
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo się cieszę i dziękuję za informację:)

      Usuń
  2. Uuu ! kojarzę tą książkę ! aa no tak moja babcia ją ma ; ), hmm a ogólnie nigdy nie patrzyłam co w niej jest czas to zrobić : D. Pozdrawiam ; ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o kuchni pięciu przemian. Niezwykle ciekawa propozycja diety, ale na pewno dla skrupulatnych. "Lato..." również zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń